top of page
Obrázek autoraFinancero

Připravte svoji nemovitost na prodej od A až do Z

Se slovem home staging se na realitním trhu potkáte dnes a denně. Co si pod ním můžete ale představit? Jedná se kompletní přípravu nemovitosti tak, aby právě vaše nabídka vynikla – o tom, jak být na trhu vidět se můžete dočíst v minulém článku.


Taková to úprava nemovitosti je v dnešní době opravdu nedílnou součástí každého prodeje. Případný zájemce chce sice vidět, jak prostor vypadá zařízený, ale bez jakýchkoliv osobních součástí. Je tedy zapotřebí mu nabídku upravit tak, aby mohl upustit fantazii a dokázat si život v nemovitosti představit. Díky tomuto krátkému procesu, který často bývá součástí balíčku služeb realitních kanceláří, tedy v mnohém ušetříte čas i peníze a navíc prodej proběhne rychle. V dnešním článku se však podíváme na zoubek tomu, že není home staging jako home staging.


Úklid stávající nemovitosti


– neboli nejzákladnější příprava prostoru na prodej. Stávající nemovitost se vezme, jak leží a běží. Pak přijde makléř, který vám poradí, jak ji odosobnit, tedy uklidit. Cílem je co největší minimalismus v prostoru, kdy má zůstat jen hlavní zařízení bez jakýchkoliv osobních či praktických věcí. Následně je byt vyfocený fotografem. V tomto případě nelze však mluvit o home stagingu jako takovém, ale o základním stavu, ve kterém by se nemovitost měla nacházet, než si ji vezme na paškál home stager.


Home staging zařízené nemovitosti


– neboli druhá část přípravy. Když je nemovitost uklizená a odosobněná, přichází na řadu zútulnění. Zde však musíme rozlišit pro koho nemovitost připravujeme. Jestliže se jedná o koncové zákazníky, ladíme celý prostor spíše do rodinného a útulného tónu. Pokud však cílíme na investory, je příprava kompletně jiná. V tomto případě volíme raději praktické a lehce udržitelné zařízení. K docílení zvolené atmosféry se používají různé bytové doplňky, koberce, lampy, obrazy apod. Ani zde však nemusíte být za šedou myšku. Naším trikem, díky němuž vyniknete z davu, jsou vlastní autorské obrazy a fotografie, které rozhodně nikde nekoupíte.



Home staging prázdné nemovitosti


– v takovém případě se již bavíme o hlavním a nejtěžším jádru práce. Nemovitost se vybaví kompletně, a to nábytkem, zařízením a doplňky. I zde existují různé přístupy a záleží na kvalitě skladu home stagera či makléře. Často se však setkáte s tím, že nemovitost je rádoby zařízená tak, aby prostor nevypadal úplně prázdně. Objevíte v něm například jeden či dva kusy nábytku. Účelem home stagingu je ale vytvořit domov a umožnit kupci představit si, jak daný prostor lze plně využít neboli co vše se do něj vejde. Dostatečně velký sklad plný zajímavého nábytku je tedy hlavní vizitkou dobrého home stagera.



Pak záleží na kreativitě, fotografovi a celkové schopnosti se ujmout vizuální prezentace nemovitosti. Právě na tato témata se můžete těšit v našem dalším článku.


34 zobrazení0 komentářů

תגובות


bottom of page