top of page

Jak na to, aby zrovna Vaše nemovitost byla vidět?

Obrázek autora: FinanceroFinancero

Doba se změnila, a tudíž nestačí nemovitost jen narychlo vyfotit, zveřejnit a prodat. S tak širokou nabídkou, jaká je nyní na trhu, nejde všechno tak hladce. Stojí tedy před vámi nejdůležitější úkol – zaujmout. Jak zazářit mezi ostatními a nebýt jen šedou myškou?


Na všech serverech s realitami najdete opravdu nepřeberné množství různých inzerátů a nabídek nemovitostí. Jako by se s nimi roztrhl pytel. Většina z nich jsou ale laděné do podobného stylu – šedá barva jako základní podklad a k tomu doplňky v tlumených tónech. Neutrální barvy se přece líbí všem! Po delším scrollování máte však pocit, že se vám rozkočí hlava a že vidíte stále tu stejnou nabídku pořád dokola. To samé platí také o nábytku, který můžeme v takovém případě vidět. Typický je bílý či neutrální nábytek z levnějších nábytkářských řetězců. Pokud však budete ten, kdo si svůj vysněný domov hledá, oceníte právě originalitu a odlišnost, která vaši pozornost připoutá. A právě o to nám při home stagingu jde!


Naším cílem je vytvořit wow efekt. Tedy, že se podíváte na úvodní fotku nemovitosti a ihned si začnete představovat, jaké by to bylo zde bydlet. Narůstající zvědavost vám nedá a začnete proklikávat další fotky. Podíváte se, jak vypadají všechny místnosti, kde se nemovitost nachází nebo kam v okolí můžete zajít. Toho důležitého wow efektu je možno docílit několika způsoby – hrou s barvami, se světlem, s kompozicí či s prostorem. A v neposlední řadě také používáním designového a krásného nábytku. Nic se ale nesmí přehánět. Vše je nutné kombinovat s průměrnějšími a levnějšími prvky. Stále musí mít kupující dojem, že je to místo vhodné na bydlení a ne, že se dívá na předraženou nemovitost. Jde tedy o souhru jednoho s druhým. Všechny části a detaily do sebe musí zapadat jako puzzle tak, abychom nechali případnému zájemci možnost si život právě ve vašem bytě či domu představit.


Z našich zkušeností vám tak přinášíme příklady, jak si s jednotlivými komponenty pohrát, aby i vaše nemovitost byla tou jedinečnou.


Příklad hry se světlem

Častý problém nastává v situaci, kdy si fotograf se světlem sice hraje, ale nerealisticky. Vždy je lepší využít přirozené světlo, aby nemovitost nevypadala jako namalovaná. Posuďte sami. Nebyl by hřích nevyužít takto krásné světlo, které si s daným prostorem neuvěřitelně hraje?


Příklad hry s barvami

Zde můžete vidět typickou a jednoduchou vestavěnou skříň, kovovou postel z nejmenovaného řetězce a celkově jednoduchý nábytek. Aby vše nepůsobilo jen černobíle a dodali jsme trochu toho šmrncu, celý interiér jsme doplnili kobercem nabytým barvami, povlečením inspirovaného Blankou Matragi a autorským obrazem. Takovýto inzerát už ne jedno oko upoutá.


Příklad hry s prostorem a kompozicí

První fotografie nás úplně zve se podívat, co najdeme po průchodu dveřmi. Po ukázání famózního otevřeného hlavního prostoru bytu, jako tomu je na další fotografii, náš zájem ještě vzroste. K podobným kompozicím lze využívat i menší byty, jak si ukážeme na dalším případu.


Spojení všech principů s designovým nábytkem k tomu

Fotografie obsahují vše potřebné – barvy, světlo, prostor i zajímavé detaily. Nejde nám však o to, splnit vše na jedničku, ale opravdu vystihnout danou nemovitost. Netvoříme žádnou přikrášlenou pohádku. Jen ukazujeme, co daný prostor nabízí. Nemusíte se tak bát žádného zklamaní, ba naopak. Naživo je to vždy ještě lepší.


Tímto se dostáváme k poslednímu principu home stagingu – zkrášlovat, ale nepřikrášlovat. Kdy je lepší jen fotit? Jak moc se fotografie upravují a kdy se hodí video prohlídky? Na to vše se můžete těšit v dalším článku.


 
 
 

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page