Podle některých ekonomických a psychologických teorií, lidé nemají rádi riziko. Nicméně riziko je nevyhnutelnou součástí života. Každý den riskujeme, že se staneme účastníky dopravní nehody, dojde k poškození našeho majetku či zdraví.
Naštěstí jsou tu pojišťovny, které nám pomáhají se proti těmto rizikům krýt – pojistit. Nabízí širokou škálu možností a produktů a za pravidelnou platbu nám slibují, že poskytnou finanční krytí, pokud dojde k pojistné události. Pokud k ní však dojde, je na nás, abychom si o pojistné plnění požádali.
Mnozí z nás už poznali, jak psychicky i časově náročný tento proces může být. Jsou situace, kdy jsme zklamaní z nesplněného očekávání – zjistíme, že buď nemáme na plnění vůbec nárok, nebo je vyplacená částka nižší, než jsme předpokládali.
Není to určitě tím, že by pojišťovny, nebo jejich produkty, byly špatné. Ačkoliv se pojišťovny snaží mnoha způsoby vyjít vstříc a usnadnit proces nahlášení události (online klientské zóny, emailem, telefonicky, asistenční služby), někdy se stane, že se při hlášení události nevědomky sami poškodíme. Není snadné se v samotné situaci přesně zorientovat.
Abychom si to usnadnili ještě více, můžeme využít služeb profesionálů a likvidaci pojistných události nechat na nich. Např. společnost EUCS, která zajišťuje profesionální pomoc při řešení pojistných událostí a od roku 2012 již pomohli více než 15 000 poškozeným a získali pro ně více než 1 000 000 000 Kč.
Výhod, které vám přináší spolupráce s profesionály při řešení pojistných událostí, je hned několik:
Mají odborné znalosti a zkušenosti jak s pojistnými procesy, tak se související legislativou.
Uspoří vám čas i stres spojený s administrativní náročností celého procesu, postarají se o veškerou komunikaci s pojišťovnou.
Maximalizují odškodnění, protože díky své odbornosti s přehledem identifikují všechny nároky klienta a ten pak dosáhne vyššího odškodnění než by dosáhl sám.
Ke každé pojistné události přistupují individuálně, což zahrnuje detailní analýzu situace a navržení nejvhodnějšího postupu řešení. Poradenství po celou dobu procesu je samozřejmostí.
Toto vše můžete využít buď za jednorázový poplatek, nebo od roku 2021 máte k dispozici produkt Garance EUCS, kde je možné si tuto službu hradit formou pravidelné měsíční platby.
V rámci produktu Garance EUCS získáte:
Advokátní zastoupení – Pojišťovny EUCS znají a přistupují k řešení vaší pojistné události prioritně a s respektem
Nezávislé posouzení lékařem – EUCS pro Vás zajistí přednostní vyšetření specializovaným lékařem
Znalecký odhad výše škody – znalci a likvidátoři EUCS stojí na vaší straně a máte tak jistotu maximálního pojistného plnění
Možnost bezplatně oslovit tým odborníků a konzultovat s nimi i jakoukoliv jinou pojistnou událost – tedy i tu, kterou Garance EUCS nepokrývá.
Profesionální likvidace pojistných událostí představuje efektivní, rychlé a bezstresové řešení pro každého, kdo se ocitl v situaci vyžadující pojistné plnění. Díky odborným znalostem, individuálnímu přístupu a zkušenostem specialistů, mohou klienti získat spravedlivé a maximální odškodnění, aniž by museli projít složitým a náročným procesem sami.
Zaujala-li vás tato služba, neváhejte se obrátit na svého finančního poradce, který vám poskytne více informací.
Comments